Ik ben misschien van plan om een tailriser te monteren zo dat mijn "kontje" wat omhoog komt te staan maar heeft iemand enige ervaring met een tailriser?
En maakt het uit met je uitlaten omdat die ook aan je kont vast zitten?

polthergeist schreef:Ik ben misschien van plan om een tailriser te monteren zo dat mijn "kontje" wat omhoog komt te staan maar heeft iemand enige ervaring met een tailriser?
En maakt het uit met je uitlaten omdat die ook aan je kont vast zitten?

meylie-style schreef:lkkr laten staan

Loki schreef:
Je kunt ook de rijhoogte aanpassen met het juk onder de tank. Hierdoor pas je wel de geometrie iets aan als je de voorkant gelijk laat staan.

). Dit er ~2 j geleden opgezet.
, kan wel wheelies mk
). Mijn ervaring is dat ik veel meer op het stuur leun dan zonder tailriser (ben zelf 1.80) en dit is voor lange afstanden iets vermoeiend. Anderzijds had ik wel het idee dat het insturen in bochten iets beter gaat.
. Er zitten nu nog steeds alu plaatjes als (nood)ophanging, dit omdat ik eerst het rijgedrag wou testen voor ik drastische maatregelen wou nemen. Ik wilde de uitlaten namelijk steiler hebben (door de bochten in te slijpen en het geheel opnieuw tig-lassen).
" opgelossing, als me dit tenminste lukt (zit normaal niet veel op forums).Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast