VERKOCHT tl1000r

Alles wat je zoekt of wilt aanbieden van je TL
Plaats reactie
jaap

VERKOCHT tl1000r

Bericht door jaap » 18 mar 2019, 09:00

Hoi allemaal,
Was het niet van plan maar helaas ga ik vanwege pols en rugklachten de tlr verkopen. Jaja weet t nog maar twee of drie maand in bezit.
Het betreft een 1998 tl1000r. Deze motor is in mei 2001 uit vermoedelijk Frankrijk geïmporteerd.
Nadat ik de motor gekocht heb is deze rechtstreeks naar Pedro’s speedshop gegaan waarbij de motor een grote beurt heeft gekregen, de tps sensors is afgesteld de reden dat ik daartoe besloten had was omdat de uitlaatpakking lek was, achteraf bleek deze wel goed te zijn maar zat er een gat in het achterste uitlaatdeel, het “wurmpje” deze is dan ook vernieuwd.
Tijdens het kleppenstellen bleek dat de voorste nokkenas pitting vertoonde doordat er een klep te strak stond. Ook deze nokkenas is vervangen.
Kortom motorisch staat ie er goed voor!
Bij de eerste proefrit stopte deze ermee en bleek de spanningsregelaar en accu kapot te zijn, beide zijn vernieuwd. Nadien een paar 100 probleemloze km gereden en ook tot de conclusie gekomen dat De sportieve zit niet meer gaat voor rug, nek en polsen.

Thuis is de motor in z’n geheel gepolijst en staat deze rooie er weer retestrak voor...zie onderstaande link

Ik had t plan opgevat om er een streetfighter van te maken maar dat is zonde, daar is ie echt te mooi voor. Om de tlr in een hoek te laten staan met kleedje erover en wachten tot de ie meer waard wordt is ook zonde, dan heb ik liever dat ie verkocht wordt en iemand ervan kan gaan

https://www.facebook.com/10000246874242 ... 622144675/

De vraag prijs is 3150 euro. Daarvoor koop je een uitstekende tlr met 62000 en een beetje km, prima banden en ketting en tandwielen.

Voor meer info graag pb
Mvg jaap

Plaats reactie