Eem'n voorstell'n

Voor de nieuwe TL'ers, stel jezelf voor! met leuke picture natuurlijk.
Plaats reactie
Ricardo Patreze

Eem'n voorstell'n

Bericht door Ricardo Patreze » 01 aug 2018, 10:30

Hoi aan Allen forum leden,

Drenthe is waar dit beest wel eens zijn stal verlaat, met daar bovenop ene kerel genaamd Richard.
Omdat hier op het forum de meest voorkomende storingen en/of mankementen besproken worden, vind ik dit forum een topper om toe te voegen aan mijn favorieten.
Elkaar een beetje voort helpen toch?

Ondertussen heb ik een 48 tal nieuwjaars vieringen overleefd, en hoop er nog een behoorlijk aantal te doen, en dan zeker mobiel op 2 wielen (of een beetje op 1)
Rijden op een motorfiets doe ik eigenlijk vanaf dat ik een roze papiertje in bezit mocht houden, en dat was eigenlijk direct, toen de wet dat toeliet gezien de leeftijd.

Mijn eerste fiets was een Kawasaki Spectre 750, welke ik nog steeds in mijn bezit heb en behoorlijk verbouwd is:
Afbeelding

Eigenlijk heb ik daar best lang op gereden, eer ik iets anders had. Maar toen ging er een wereld voor me open, want het kan dus ook anders dan ik gewend was.
Afbeelding

Sja..... daar ging het een heeeeel andere kant op, nmlk mijn eerste twin!!!! En eigenlijk meteeen geheel verslaafd aan de twee cilinder
Een VTR Firestorm van Honda, jaja wat een machine was dat!!

Nadat ik mijn gerestaureerde Blazer K5 had verkocht, kon ik mijn wens aanschaffen, een eigenbouw Harley, met een front van Hayabusa compleet, en de wielen hiervan, superdik frame en een gekieteld 1340 evo blok.
Superding, maarja gezien mijn rijstijl, was dit voor mij niet echt een succes. Gehele blok kapot getrokken hahahaha........
Afbeelding

Best wel vet toch....?

Afbeelding

Een ingeruilde Streetfighter Suzuki GSXR 750 oliegekoeld.....leuk maar dus toch niet mijn ding Is te koop voor de liefhebber!!
Teven is de Kawa Mien Machine te koop trouwens...

En dan als laatste de Suzuki TLs uit 1997 waar ik zeeeeeer happy mee ben.
Vorige eigenaar was er helemaal klaar mee, omdat deze een elektrisch probleem had. Ik kon deze dan ook voor weinig geld halen.
Ik vind zulke dingen altijd zeer leuk om op te lossen, dus opgehaald in mijn bus en binnen een kwartiertje was het opgelost, en fijn lopen dat hij doet!!
Krukas revisie gehad met een grotere oliepomp, koppeling en banden waren net vervangen, dus zo zie je maar, soms heb je geluk

[URL=http://s1243.photobucket.com/user/ ... .jpg[/img][/url]

Afbeelding

Genoeg dacht ik zo.
Men spreekt mij meestal aan met Richard en daar luister ik dan ook nog naar.
Ik hoop veel te leren hier van de ervaren boy's en girl's omtrent de Tl en vanuit het mooie Drenthe een groet

Richard
Laatst gewijzigd door Ricardo Patreze op 02 aug 2018, 11:43, 2 keer totaal gewijzigd.
ROCK & ROLL JUNKIE

Rinidpp
Contacteer:

Re: Eem;n voorstell'n

Bericht door Rinidpp » 01 aug 2018, 11:50

Hey Richard,

Welkom man, mooie meid hebbie gekocht. Wens je super veel plezier.

Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!

Dvis

Bericht door Dvis » 01 aug 2018, 13:00

Welkom,

Veel plezier met de S \:D/
Grtsz Dvis :D

adevos

Bericht door adevos » 01 aug 2018, 14:38

welkom
Afbeelding

pedrodetski
Moderator

Bericht door pedrodetski » 01 aug 2018, 15:27

Welkom! 8)
''We don't stop riding because we grow old, we grow old because we stop riding!!''

Pedro's Speedshop

Ricardo Patreze

Re: Eem'n voorstell'n

Bericht door Ricardo Patreze » 02 aug 2018, 11:46

Dank voor dit hartelijke ontvangst 8)
Fijn voor een nieuw forumlid om zo te mogen 'binnen' vallen.
ROCK & ROLL JUNKIE

Ton W

Bericht door Ton W » 02 aug 2018, 15:18

Leuk verhaal Richard, succes met de TLS!

D81

Bericht door D81 » 02 aug 2018, 19:13

Welkom Richard

Plaats reactie