Nieuw lid. Dhpvloeren

Voor de nieuwe TL'ers, stel jezelf voor! met leuke picture natuurlijk.
Plaats reactie
Dhpvloeren

Nieuw lid. Dhpvloeren

Bericht door Dhpvloeren » 16 mei 2020, 22:02

Goedenavond allemaal,

Bij deze wil ik mijzelf voorstellen, mijn naam is Dirk en ik ben sinds vandaag in het bezit van een mooie donkere dame :D , ik heb al mijn hele leven een grote passie voor alles met 2 wielen en een motor. Ik heb ook al aardig wat versleten... ik heb voordat ik de tl kocht een Yamaha fzr600r gehad die ik tot in de puntjes in orde heb gemaakt, ook staat er nog een kreidler rs op motor kenteken in de schuur die aardig van zijn plekje gaat. Maar nu dan toch eindelijk na jaren een TL1000.. en wat een beest is ze zeg. Nog nooit zoveel koppel meegemaakt in een motorfiets... ik heb nog wel wat plannen met de motor maar daar kom ik later op terug.

Groeten Dirk

Rinidpp
Contacteer:

Re: Nieuw lid. Dhpvloeren

Bericht door Rinidpp » 18 mei 2020, 21:58

Dhpvloeren schreef:
16 mei 2020, 22:02
Goedenavond allemaal,

Bij deze wil ik mijzelf voorstellen, mijn naam is Dirk en ik ben sinds vandaag in het bezit van een mooie donkere dame :D , ik heb al mijn hele leven een grote passie voor alles met 2 wielen en een motor. Ik heb ook al aardig wat versleten... ik heb voordat ik de tl kocht een Yamaha fzr600r gehad die ik tot in de puntjes in orde heb gemaakt, ook staat er nog een kreidler rs op motor kenteken in de schuur die aardig van zijn plekje gaat. Maar nu dan toch eindelijk na jaren een TL1000.. en wat een beest is ze zeg. Nog nooit zoveel koppel meegemaakt in een motorfiets... ik heb nog wel wat plannen met de motor maar daar kom ik later op terug.

Groeten Dirk
Hey Dirk,

Welkom met je dame, misschien leuk om een paar foto's van je meisie te plaatsen.

Rini
Love to listen and ride the older, twin bitch! Shaking thath as, she is perfect!

Dhpvloeren

Re: Nieuw lid. Dhpvloeren

Bericht door Dhpvloeren » 20 mei 2020, 15:39

Ik zou wel willen maar weet bij God niet hoe dat moet Via de telefoon😉

Plaats reactie